Asiakassopimusehdot

Palveluntarjoaja = Lohjan Liikuntakeskus Oy

1. Yleiset myyntiehdot

Näiden asiakassopimusehtojen sisältämät kohdat ovat myyntiehdot asiakkaan ja palveluntarjoajan välisessä kaupassa. Suorittaessaan maksun palveluistamme asiakas hyväksyy nämä ehdot ja sitoutuu noudattamaan niitä. Sopimus syntyy kun asiakas on suorittanut maksun ja palveluntarjoaja on sen vahvistanut.
Palveluntarjoajat tiedottavat mahdollisista muutoksista asiakassopimusehdoissa viimeistään yhtä kalenterikuukautta ennen muutoksen voimaanastumista. Myymme ainoastaan aikuishintaisia tuotteita nettikaupassamme.

2. Kuukausi- ja sarjakortit ovat henkilökohtaisia

Sarja- ja kuukausipalvelut ladataan älykortille, joka maksaa 6,00€. Asiakaskortilla pääset kulkemaan kulkuporteista tai lukijoista kuntosalille tai jumppaan ilman erillistä asiointia asiakaspalvelussa. Lisäksi voit ostaa verkkokaupasta tiettyjä palveluita, suoraan älykortillesi. Älykorttimaksua ei palauteta. Älykortin väärinkäyttötapauksissa voimme mitätöidä kortin.

3. Voimassaoloaika

Kausi- sekä sarjatuotteet ovat voimassa 1.1.2020 alkaen enintään 2 vuotta (720 päivää) ostopäivästä enintään ja käyntikerrat tai käyttöaika on käytettävä kokonaisuudessaan loppuun voimassaoloajassa. Ennen 1.1.2020 ostetut tuotteet ovat voimassa vanhojen sopimusehtojen mukaisesti viisi vuotta ostopäivästä. Tuotteen käyttöaika alkaa tuotteen ensimmäisestä käyttökerrasta, kausipalvelut ovat voimassa seuraavasti: 1 kuukausi = 30 päivää, 3 kuukautta = 90 päivää, 6 kuukautta = 180 päivää ja vuosi = 360 päivää. Kampanjoilla ja tarjouksilla saattaa olla poikkeava voimassaoloaika.

4. Käyntiaika

Ohjatulle tunnille pääsee aikaisintaan 15 minuuttia ennen tunnin alkua, tunnin jo alettua ei voi enää osallistua. Tulethan ajoissa paikalle!

5. Uintikausikortin kuntosalietu

Uintikausikortilla voit käydä ainoastaan Neidonkeitaan kuntosalilla. Jos ostat Neidonkeitaan kuntosalikortin, silloin käytössäsi on kaikki Lohjan Liikuntakeskuksen kuntosalit.

6. Maksaminen

Voit maksaa nettikaupassa ostoksesi Paytrail Oyj:n maksupalvelussa verkkopankkitunnuksilla.

7. Pyhät ja kesäaika

Emme hyvitä kalenteripyhiä, emmekä huoltotaukoja, jolloin allas-/salitilamme ovat suljettuina tai ohjatun liikunnan tarjonta on vähäisempää. Huomioithan tämän ostaessasi tuotteita.

8. Kortin katoaminen

Jos asiakaskorttisi häviää, ilmoita siitä meille välittömästi. Voimme sulkea hävinneen kortin ja siirtää sisällön uudelle kortille. Uusi älykortti maksaa 7 €.

9. Lahjakortti

Lahjakortilla maksettaessa tulee lahjakortti esittää maksun yhteydessä. Lahjakorttia ei voi vaihtaa rahaksi. Lahjakortti on voimassa 12 kk ostopäivästä.

10. Verkko- ja palvelupisteestä ostetut tuotteet

Verkkokaupasta tai palvelupisteistä ostetuilla, käyttämättömillä kausi- sekä sarjatuotteilla ei ole peruutusoikeutta perustuen kuluttajansuojalain 6 luvun 7 pykälään. Emme vaihda ostettuja tuotteita toiseen tuotteeseen tai rahaan.

11. Ryhmäliikuntatuntien peruutukset

Mikäli et pääse varaamallesi tunnille, tunti on peruttava viimeistään kaksi tuntia ennen tunnin alkua, joko puhelimitse tai varausjärjestelmän kautta (ei sähköpostitse). Peruuttamalla varauksen vapautat paikkasi muille jumppaajille ja vältyt turhilta sakkomaksuilta ja -leimauksilta.
Ryhmäliikuntatuntien peruuttamattomat varaukset:
Peruuttamatta jääneet käynnit leimataan suoraan asiakkaan älykortilakortilta, ryhmäliikuntatuotteista

12. Kurssien peruutukset
Peruutukset kurssien osalta tulee tehdä viimeistään seitsemän vuorokautta (7 vrk) ennen kurssin alkua.
Alle 7 vrk:n peruutukset veloituksetta ainoastaan lääkärintodistuksen esittämällä, muutoin veloitamme kurssin hinnasta 50 %. Kesken jätetyn kurssin maksuja emme palauta.
Poikkeuksena vain jos kesken jätetyn kurssin tunneista on jäljellä yli puolet, korvataan jo maksetusta kurssimaksusta 50 % lääkärintodistuksen esittämällä.
Netissä etukäteen maksetun kurssin voi perua ainoastaan ottamalla yhteyttä liikuntakeskuksen toimistoon (maksun palatusta varten).


Pidätämme oikeuden muutoksiin.